چه بخوریم تا پوستی خوشگل و جالب داشته باشیم؟

چهارشنبه 3 خرداد 1396
11:03
Curtis Ryberg

به گزارش کشور‌ایران ناز در شرایطی‌که که پوست شما نوروروشنایی و طراوتش را از دست داده , می‌توانید با استفاده از یکسری ماده غذایی , تازگی پوست خویش را مجدد به دست آورید . به نقل از مقر خبری پروتز سینه , حدود ۱۰ ماده غذایی هست که می‌توان با استفاده از آن‌ها سلامت پوست را تامین کرد ;

انگور فرنگی هندی ( آملا ) این میوه سرشار از ویتامین A است که سبب ساز ارتقا ایجاد کلاژن برای نگهداری سفتی و درخشانی پوست حتمی است ; خوب تر است این میوه با معده خالی مصرف شود . - سیب این میوه سرشار از ویتامین C است که برای پرهیز از پیری پوست

چه بخوریم تا پوستی قشنگ و جذاب داشته باشیم؟

و حفظ درخشندگی درونی پوست و همچنین پرهیز از جراحت رادیکال آزاد مصرف آن توصیه می شود . - ریشه چغندر در حالتی‌که میخواهید پوست به اصطلاح هلویی رنگی داشته باشید , این گیاه را آب پز نمائید و بخورید ; چراکه با داشتن آنتی‌اکسیدان‌های فراوان قوی از بروز چین و چروک جلوگیری می نماید .


هویج این محصول با داشتن بتاکاروتن که در تن به ویتامین A تبدیل میشود , سبب درخشان‌تر شدن شکل و همچنین از لابه‌لا رفتن چروک‌ها می شود . - لیمو این میوه برای جنگ با آکنه و جوش‌های سرسیاه بسیار قادر است ; برای این کار میتوانید پاره ای از آن را صبح زود و پیش از میل کردن هر غذایی در آب ولرم ریخته و با مقداری عسل میل کنید .

چه بخوریم تا پوستی خوشگل و جالب داشته باشیم؟

دانه کدو تنبل این دانه‌های مغذی شایسته ترین منبع زینک می‌باشند که برای تولید پوست تازه واجب است ; این دانه‌ها ساخت روغن مرحله پوست را هم برای داشتن پوستی روشن‌تر در دست گرفتن میکنند . - اسفناج این سبزی با داشتن خاصیت ضد التهابی با سرکوب سموم , به پوست شفافیت و درخشندگی خاصی می‌بخشد .

علاوه بر این وجود آنتی‌اکسیدان نیز این ماده را به گیاهی ضد چروک تبدیل نموده است . - توت‌فرنگی این میوه با داشتن اسید مالیک به یک وایتکس طبیعی تبدیل شده‌است . برای داشتن پوستی سپید قطعه‌ای از این میوه با به دوران ۱۵ دقیقه روی پوست خویش بگذارید .

چه بخوریم تا پوستی زیبا و جذاب داشته باشیم؟

علاوه بر این می‌توان آن را با عسل و ماست نیز خورد . - سیب‌زمینی شیرین این سبزی با داشتن خاصیت آنتی‌اکسیدانی و غنی بودن از ویتامین A و C به عنوان یک ضد آکنه کار مینماید . برای اخذ فواید بخش اعظم خوب تر است که با پوست و به طور آب پز مصرف شود .

– گوجه‌فرنگی این سبزی بی نیاز از ماده‌ای به نام لیکوپن است که خواص ضد پیری دارد و به عنوان ضد آفتابی طبیعی کار می نماید . ازآنجاکه گوجه‌فرنگی به صورت طبیعی خاصیت اسیدی داراست , برای دوری از جوش و منافذ پوستی مؤثر است .


[ بازدید : 156 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک تهران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]